loading...
جملات عاشقانه
L+R بازدید : 127 دوشنبه 22 آبان 1391 نظرات (0)

تو را دوست می دارم٬نمی دانم چرا٬

شاید این طبیعت ساده و بی آلایش من٬

حد و مرزی برای دوست داشتن نمی شناسد.

ولی سخت در این مکتوب فرو نشسته ام

چه کسی مرا دوست می دارد؟

ای فرشته نازل شده بر چشمانم٬

ای شقایق زندگی ام٬

ای تنها ستاره آسمان قلبم٬

ای زیباترین زیباییهای محبت٬

ای بهانه شبهایم٬

ای تنها نیاز زنده بودنم٬

ای آغاز روز بودنم٬

ای نیمه ژنهان من٬

و تو ای معشوقه من٬

تو را با تمام وجود٬

                           دوست دارم و

                                        می پرستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد و برای بهتر شدنه این وبلاگ نیازمند نظرات مفید شما هستم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد این وبلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 196
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 5,913
  • بازدید کلی : 54,117
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید